niedziela, 28 grudnia 2014

Nie wiem do czego...

... ale zostałam nominowana XD
Żeby nie spamować wśród normalnych notek, zaraz stworzę specjalną zakładkę przeznaczoną do nominacji i tego typu innych pierdół, tymczasem odpowiadam tutaj, by przypomnieć Wam o istnieniu tej instytucji. Tak, JASOL wciąż funkcjonuje w bloggowej społeczności i na razie nie zamierza przestać, choć mogłoby się wydawać, że wysyłam zupełnie sprzeczne sygnały(nie krzyczcie na mnie, zaraz zabieram się do pisania D:)
Nie przedłużając, zapraszam:

Zaczyna się od tych całych formalnych pierdół, czyli PODZIĘKOWANIA.
Serdecznie dziękuje przewspaniałej Koniowatej, z tego oto cudownego, powszechnie znanego bloga: (LINK DO HMOL) za nominację, szkoda, że jak już wspominałam, nie wiem do czego xd Nieistotne.

Część druga czyli pytania.
Ba dum tssss:

1. Gdybyś mogła udać się do dowolnego miejsca na świecie, byłoby to..
Twój dom oczywiście :*
A tak naprawdę: nie wiem. W mojej głowie obecnie jest tyle różnych, całkowicie sprzecznych pomysłów, że chyba ciężko wychwycić ten, który najbardziej by mi się spodobał. Rozważam opcję ciepłych Karaibów, Twojego pokoju (w sensie Koniowatej XD) lub po prostu łóżka.

2. Kto był Twoim pierwszym idolem?
Ho ho ho, żebym ja to pamiętała. A tak naprawdę to dawnym i obecnym idolem jest Bóg.
Żarcik taki. Nie mam jedynego, prawdziwego idola i nigdy nie miałam. Mam zbyt dużo aktorów i gwiazd, których lubię. Gdybym jednak miała wybrać jedną osobę, myślę, że byłby to John Green. I bynajmniej nie myślę tutaj o zmianie płci XD Chodzi mi bardziej o jego twórczość i przystępny sposób jaki porusza bardzo trudne tematy, np. nieuleczalną chorobę, jaką często gęsto jest nowotwór.

3. Ulubiony aktor/aktorka?
Nie da rady wymienić jednego xd Ale z takich bardziej lubianych to na pewno Dylan O'Brien, Lily Collins, Tyler Posey, Daniel Sharman, Holland Roden, Tyler Hoechlin, Evan Peters, Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Crystal Reed, Phoebe Tonkin. Eee dopiszę jeszcze kogoś, kiedy mi się przypomni XD

4. Czy rozważasz czasem nad tym, co będzie w przyszłości? Starasz się ją planować?
Oj robię to zdecydowanie zbyt często i potem mam z tego same nieprzyjemności, więc w miarę możliwości staram się unikać tematu, co w sumie jest bardzo, ale to bardzo trudne ponieważ czeka mnie w tym roku wybór liceum i profilu rozszerzonego, a ja kompletnie nie wiem co chcę w życiu robić. Czy staram się ją zaplanować? Starałabym się, gdybym nie była taka leniwa. Ups xd Tak naprawdę to myślę, że Bóg ma dla mnie jakiś plan i po prostu muszę dalej żyć i On mi pokaże, czego ode mnie oczekuje. Tyle.

5. Na jaki kierunek studiów chciałabyś się wybrać?
O kurczę, tego już tyle było, że nie jestem w stanie spamiętać. Na pewno pojawiła się gdzieś fizjoterapia, psychologia, filologia polska, angielska, włoska, hiszpańska, sztuka i grafika. Dalej się nie zdecydowałam.

6. Czy masz swój cel w życiu?
Od paru lat chcę schudnąć i to jest jeden z trzech moich celów xd
Drugim jest znalezienie chłopaka, co jest praktycznie niemożliwe, bo jestem alienem.
Trzecim jest po prostu szczęśliwe życie (ho ho ho, Nikki taka poważna)

7. Jaki zapach kojarzy Ci się z czymś, co sprawia Ci przyjemność?
JEDZENIA.
ZAPACH JEDZENIA.

8. Gdybyś miała opisać siebie jednym słowem, byłoby to...
Zajebista samokrytyczka.
Są dwa. Ups.

9. Jakie cechy cenisz u innych?
Na pewno wyrozumiałość i umiejętność słuchania, wybaczania. Lojalność i życzliwość, dystans do siebie. Czasami upartość, zdyscyplinowanie. Brak zarozumialstwa.

10. Ulubiony gatunek literacki?
Dramat obyczajowy, limeryk, bajka.

11. Czy chciałabyś grać/grasz na jakimś instrumencie?
Chciałabym grać na gitarze, ale jestem za leniwa i moje palce nie są dość zręczne, więc muzykę i inne dziedziny sztuki pozostawię utalentowanym ludziom xd


Część trzecia czyli nominacje.
Sialalala:

Jestem super, łamię wszystkie zasady więc, nominowane blogi:
1. Horses Meaning Of Life
2. Kare Serce Konia
3. Jusza Love
4. Don't Change My Mind
5. - | | -
6. Love Why Not
7. Julianna, znana inaczej jako Snoopy, ale wredna usunęła bloga ;__;
8. I tutaj dochodzimy do przykrego wniosku, że blogger się nudzi i Nikki nie zna już innych blogów :( Na kolanach błagam Was o wybaczenie i obiecuję, że nominuję kogoś, gdy tylko poznam nowe osoby. Tymczasem, kończę notkę pytaniami, żegnam się z Wami i do zobaczenia przy następnym rozdziale, który pojawi się już za kilka dni c:
Do napisania!

1. O czym myślisz, przy pisaniu nowych rozdziałów, niekoniecznie na bloga?
2. Co sądzisz o mnie i moich blogach?
3. Jak przezwyciężasz swoje słabości, chwile załamania i myśli: "nie dam już dłużej rady, idę się zabić"?
4. Czy uważasz się za dobrą pisarkę? Czy Twój talent zasługuje na pochwały?
5. Czy podjęłabyś się trudu napisania książki, lub napisania swojego bloga od nowa, gdyby wydawnictwo zaproponowało Ci wydanie Twojego dzieła?
6. Jak radzisz sobie z negatywnymi emocjami?
7. Kiedy czujesz się szczęśliwa?
8. Gdybyś musiała zrezygnować z tematyki końskiej, jaką byś wybrała i dlaczego?
9. Czy pisanie to Twoja pasja, czy jedynie odskocznia od codzienności i nie traktujesz jej zbyt poważnie?
10. Jaki jest Twój ulubiony pisarz/pisarka?
11. Gdybyś mogła go/ją spotkać, o co byś jego/ją zapytała?


P.S.: Nie wiem czy mogę, ale zwalniam Was z obowiązku nominowania innych. Chcę uniknąć niepotrzebnego spamu XD Miłego odpowiadania :*



2 komentarze: